Mens piraterne og musikbranchen kæmper deres egen kamp på ord og toner, så er der nogen der hævder at finanskrisen kradser. Vi andre fortsætter vores prisbevidsteindkøb af godt grej her i 2009.
Normalt er jeg til udflugter langt væk fra mennesker, store byer og biler. Men her i vinters hoppede kæresten og jeg med på vognen af rejseglade danskere der flyver til London for ingen penge.
Turen skulle selvfølgelig bruges til at snuse lidt til det lave engelske pund, teater og god mad.

Meningerne er lidt delte omkring deres sko, men jeg har selv kun positivt at berette. Jeg fik også overbevist kæresten om at et par Trailrunning sko er super lækre på stierne i det mudder vi har i øjeblikket.
Så vores tomme daypacks blev fyldt med løbesko og andet godt fra storbyen på turen hjem.
Så kom dagen hvor skoene skulle på deres første tur.
Men inden foden overhovedet kom ned i skoen knækkede en lille plastikdims.
Damn you! Garanti og reklamationer er bare så skide besværlige på tværs af landende.
Men et hurtigt kig på The North Face's hjemmeside fik smilet tilbage på læberne.
Produkter købt i Europa kan ved reklamation blot indleveres i nærmeste butik. Husk bon.

Og ganske rigtigt. Ekspedienten tog pænt imod skoen og så var den sådan set ikke længere. Skoen bliver repareret og vi kan hente den igen om ca. fire uger.
Ok så skal vi undvære skoen i fire uger. Men sådan er der jo når noget går i stykker.
Jeg var overrasket over den udsøgte service fra The North Face - og glad for at ekspedienten modtog varen og bonen fra England uden at blinke eller kigge skævt til vores feriekøb.
Sådan skal det være! Verden er global, markedet er åbent.
Den service er der virkelig nogle af de øvrige store brands på markedet som kunne lære noget af! En sådan service smitter jo også af på lysten til at lægge sine penge i den pågældende butik en anden god gang.
1 kommentar:
Waw, det er faktisk rimelig sejt!
Send en kommentar