Igår havde jeg fået stramme ordre om at jeg i hvert fald ikke måtte arbejde længere end til kl 15, da Marianne havde en lille overraskelse til mig.
Hmm hvad kunne det dog være. Jeg tænkte længe over det, men opgav så at regne det ud. Altså liiige indtil jeg i sidste uge faldt over en artikel på politiken.dk om at MUSE ville komme til København onsdag d. 24.
Hmm tænkte jeg, men ville ikke rigtig tro på det, det kunne da være det fedeste overhovedet.
De af jer der har fulgt med på bloggen siden Roskilde Festivallen, vil vide at MUSE bare leverede årets Roskilde koncert!
Men lur mig om ikke den vildeste fantasi gik i opfyldelse.
Så strax efter arbejde havde vi fyldt det grønne lyn med MUSE-stemte unge mennesker, som med anlæget på fuld blus satte kursen øst over.
Og SIKKE et brag af en koncert de leverede nok engang.
Google Releases Fitbit Air CAD Drawings & Specs: Bicep Bands Welcomed!
-
Google has opened the floodgates on asking 3rd party companies to release
Fitbit Air accessories, band, and anything else you can think of to put the
littl...
2 dage siden






Ingen kommentarer:
Send en kommentar